رئیس اتاق اصناف رامهرمز گفت: ما مصوبه داریم که مشاغل پر سر و صدا باید به بیرون از شهر منتقل شوند.

علی‌رضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ما مصوبه داریم که مشاغل پُر سر و صدا باید به بیرون از شهر منتقل شوند و در رابطه با این‌گونه مشاغل شکایت‌های مردمی متعددی روزانه به ما گزارش می‌شود.

او ادامه داد: در سال ۸۴ قطعه زمینی در کنار پارک کوهستان به این مسئله اختصاص یافت که براثر مشکلات و کوتاهی‌های فراوان، مدت زیادی عملیات احداث آن راکد ماند و پیشرفتی نداشت، هم‌اکنون ما و صاحبان قطعات باید با کمک و مساعدت همدیگر این مجموعه را به سرانجام برسانیم که در این صورت ۸۰ کسبه پرسروصدا به آن مکان منتقل می‌شوند.

قاسم نژاد افزود: امسال با همکاری بسیار خوب یک سرمایه گذار بومی؛ مکان بلااستفاده‌ای که متعلق به وی بود وارد مذاکره شدیم تا به‌عنوان شهرک مشاغل پر سر و صدا آن را هم راه‌اندازی کنیم.

رئیس اتاق اصناف رامهرمز گفت: امتیاز ویژه این مکان آماده بودن زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، گاز و مغازه‌های آماده است و در این مکان هر مغازه به قیمت کارشناسی به فروش می‌رسد و با توجه به این‌که دارای سند است ۵۰ درصد را خریدار به‌صورت نقدی پرداخت خواهد کرد و ۵۰ درصد مابقی را با موافقتی که یکی از بانک‌ها نموده به‌صورت وام دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول گفت:  بر این اساس همه صنوف مزاحم و پر سر و صدا به بیرون از شهر منتقل می‌شوند و مراجعه‌کننده به یک مکان برای انجام کارش مراجعه می‌کند و البته اجباری به حضور کسبه در این محل نیست و کسبه  می‌توانند با تشکیل تعاونی، اقدام به خرید زمین و تغییر کاربری در هر نقطه‌ای بیرون از شهر بنمایند و هر چه سریع‌تر از هسته مرکزی شهر خارج شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.